Irrus.nl

Irrus.nl helpt bedrijven met optimaliseren van hun Microsoft 365 omgeving. Denk aan de integratie van verschillende bedrijfsprocessen met toepassingen zoals OneDrive, SharePoint, Teams, Exchange en Outlook. Door tijd vrij te maken voor al hun klanten en maatwerkoplossingen te bieden zorgen de experts van Irrus ervoor dat voor iedere medewerker, klant of leverancier de juiste informatie altijd beschikbaar is. Ongeacht plaats, tijd of apparatuur.

Merkconcept: WIJ MAKEN TIJD

Sterk merk, sterke belofte. Dat is precies wat Irrus nodig had. En wat krijg je als je persoonlijke service, aandacht, kennis én liefde voor het vak combineert? Juist, tijd voor elkaar. Weg met de randzaken, handmatige en overbodige werkzaamheden, hallo efficiëntie, structuur en een online veilige werkomgeving. Bij Irrus maken ze dan ook tijd. Tijd voor jou, tijd voor wat er écht toe doet: jouw core business.

Social Media Beheer

LinkedIn is the place to be voor B2B content. Dat is ook precies de reden waarom wij voor Irrus actief zijn op LinkedIn. Of eigenlijk, de content maken voor het bedrijf – scheelt hen ook weer tijd;). Van advies en visuals tot aan het onderhouden van Irrus’ LinkedInprofiel, samen zorgen we voor meer volgers. En dat dankzij interessante content!

Nieuwe website

Nieuw merkverhaal, nieuwe website. Tijdens onze samenwerking met Irrus heeft Vindkracht13 ook een nieuwe website voor het bedrijf gemaakt. Het merkconcept “Wij maken tijd” is helemaal verwerkt in de website evenals de nieuwe huisstijl van Irrus.nl Neem vooral een kijkje!

Drukwerk

Voor Irrus.nl is er ook drukwerk gemaakt. Denk hierbij aan flyers, longpapers, klantmappen, visitekaartjes en meer. De huisstijl van Irrus.nl is helemaal doorgetrokken en verwerkt in het drukwerk.

Event: accountancy expo

Hoe laten wij zien dat een gezonde business voor de toekomst belangrijk is? Tijdens de accountancy expo was dat de vraag waar we met Vindkracht13 over na hebben gedacht. Door met een fiets en zweetbandjes op de expostand te verschijnen liet Irrus zien dat zij ‘fit for the future’ waren. En belangrijker, dat andere accountants dat ook zouden moeten doen! Bekijk de aftermovie hier.