VINDKRACHT13 & TOEKOMST SCHOONMAAKBEDRIJVEN
TOEKOMST SCHOONMAAKBEDRIJVEN
De schoonste zaak van de wereld
Een regionaal familiebedrijf met maar liefst ruim 80 jaar kennis en ervaring op schoonmaakgebied. Ruim 480 enthousiaste medewerkers staan dagelijks klaar om voor u het schoonmaakonderhoud aan uw (bedrijfs-)pand uit te voeren.
Marketingstrategie
Om de marketingstrategie te laten slagen, zal Vindkracht13 relevante en boeiende content creëren die is afgestemd op de verschillende doelgroepen van Toekomst. Dit omvat het schrijven van teksten voor social posts, het maken van grafisch materiaal en het ontwikkelen van andere inhoudsformaten die passen bij de behoeften en voorkeuren van de doelgroepen. Om hiermee vervolgens de gewenste impact te bereiken, zal Vindkracht13 zich richten op personalisatie per campagne. Dit betekent dat de marketing- en communicatie-inspanningen worden afgestemd op de specifieke kenmerken en interesses van de doelgroepen die bij elke campagne worden bereikt. Hierdoor kan Toekomst relevanter zijn voor hun doelgroepen en een betere betrokkenheid en respons genereren.
De persoonlijke onboarding
Bij Vindkracht13 zijn we druk bezig met het realiseren van de persoonlijke onboarding voor Toekomst Schoonmaakbedrijven. We hebben een uniek en doordacht concept ontwikkeld om nieuwe werknemers een warm welkom te geven: de Toekomst Schoonmaakbedrijven-verhuisdoos.
Deze verhuisdoos zit boordevol persoonlijke en branded items die speciaal zijn geselecteerd om de nieuwe werknemers te helpen bij een vlotte start van hun baan bij Toekomst Schoonmaakbedrijven. De inhoud van de doos is zorgvuldig samengesteld om een gevoel van verbondenheid, waardering en enthousiasme te creëren.
KLAAR VOOR MAXIMALE ZICHTBAARHEID?.